Kundepleje NuggClubs Har du kunder, der skal plejes?
(Målgruppe: Virksomhedsejere/ledere)

Pleje af kunder er afgørende for at sikre deres loyalitet. Hvert år arrangerer virksomheder både små og meget store event for deres kunder. Det er hyggeligt, og det er dejligt.

Lad InvestorBaren arrangere dine events.

  • Konteksten er vigtig: Som virksomhedsleder får man en kontekst at præsentere i. Du opleves som gæst (i dit eget engagement). På den måde opleves du på lige fod med kunderne. Det giver en god samhørighedsfølelse.
  • Intern tid: Du undgår en masse intern tid.
  • Pris: Vi kan gøre det billigere, fordi vi genbruger vores indhold.
  • Skræddersyet: Store dele af eventet kan dog formes efter Jeres behov. Selvom økonomi eller aktietips/indsigt mv. altid indgår.
  • Kundebehov: Meget store dele af befolkningen interesserer sig for dette ifbm.:
    • Huskøb / renter
    • Pension
    • Aktieinvesteringer
    • Børneopsparing
    • Interesse for samfundet i almindelighed

For dine kunder har det følgende fordele:

  • Værdi: Kunden får reel værdi med hjem til privat- eller virksomhedssfæren. Ikke kun en god oplevelse, men et reelt nyttigt værktøj. Tiden er brugt fornuftigt.
  • Doner: Som (med-)vært opleves du som gavegiver, og ikke kun som én, der promoverer egen agenda.

Der er ved disse arrangementer ikke en fast agenda. Den skræddersyes fra virksomhed til virksomhed. Her er dog et inspirationsforslag:

  • Velkomst
  • Nyheder fra dig: Nye produkter/ydelser/love/medarbejdere etc.
  • Nyt fra økonomien, f.eks. økonomisk udsigt eller aktietips (Netværks kaptajnen afstemmer med medlemmerne) & opgaver. Alternativt, et økonomisk indslag der vedrører den branche, du opererer i.
  • Spisning & vin-smagning (og hyggeligt samvær)
  • Relevant foredrag fra ekstern/intern foredragsholder
  • Hyggeligt samvær  & ‘En lille gimmick’.

 

PS! Potentielle kunder: Invitér med fordel udvalgte potentielle kunder. De får en god oplevelse af, hvad det vil sige at være kunde i din virksomhed, og møder også en række andre tilfredse kunder. (Der tales sjældent negativt om din virksomhed. De eksisterende kunder, der evt. ikke er helt tilfredse, dukker ikke op til sådant et arrangement). Den første emotionelle positive sten er lagt til et fremtidigt samarbejde. Hygge og tillid er skabt. Kemi først, business senere.

Medlemsskab af InvestorBaren? Dine kunder behøver ikke at være medlemmer af investorBaren. For dem vil vi blot være medarrangører af dit kundepleje-arrangement. Du behøver sådan set heller ikke! Men ønsker du at få adgang til alle de potentielle kunder, der allerede ER medlem af InvestorBaren, bliver du selvfølgelig også nødt til at være medlem. Du bliver en  såkaldt ‘strategisk partner’.